dinsdag 22 december 2015

Off with her Head - Blackwork Bag

schreef ik al dat ik begonnen was aan de
Blackwork Bag
" Off With Her Head "
van the Nostalgic Needle.
Een fragment uit Alice in wonderland.
Het was geen gemakkelijk borduurwerkje , vooral de mens figuren waren niet makkelijk.
Maar dat neemt niet weg dat ik er met veel plezier aan heb gewerkt.
Ik heb het met DMC 3799 geborduurd ,  dus geen zwart maar antraciet,
ik vond zwart te hard op het wit.
Linnen is 12,6 draden ( 32ct ) antiek wit.
Wat ook nieuw was voor mij , om er een beugeltasje van te maken.
Ik had geen idee hoe ik dat moest doen en omdat ik nogal een pietje precies ben
was ik bang dat ik dat niet netjes kon krijgen.
Maar als ik het zo bekijk ,  is het prima gelukt.
Ik ben blij met het resultaat!




Gevonden op internet
Queen of hearts shoutin at Alice

13 opmerkingen:

  1. Geweldig! Wat zul je hier een plezier van hebben. Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Evelyne. Ik had je al gezien op facebook leuk tasje. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Evelyne, een ZEER geslaagd projectje mag ik wel zeggen,
    Heel mooi geborduurd en dit lijkt me zeker niet eenvoudig.

    het beugeltasje is echt heel er mooi geworden, en zo
    leuk de zwart/witte nopjes voering, staat er perfect bij.

    Wens je fijne feestdagen toe,
    en een creatief nieuw jaar.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo knap zeg!!! eigenlijk te mooi om te gebruiken

    groetjes
    Gerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig Eef. Maar dat kan ook bijna niet anders, alles wat jij maakt ziet er beeldschoon uit. Ik wens jullie fijne kerstdagen en een veilig 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A Very Merry Christmas and and a creative 2016, Sunny greetings from New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What an amazing bag! Your work is just wonderful! Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your stitches and quilting are all true treasures! I enjoy looking at all of your treasures~ Many blessings to you in 2016~

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeld van een tasje heb je gemaakt! Kan zo naar een exclusieve winkel. Nee, lekker zelf houden natuurlijk.
    Veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk patroon met een aparte uitwerking!
    Kan men dat nog ergens vinden? Bij de Nostalgic Needle zie ik het niet direct staan!
    Fijne dag nog!
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...