vrijdag 18 december 2015

Kerst Quilt Af !!

Ik heb mijn 
Kerst Quilt
mooi op tijd af voor de kerstdagen!
Als het nu maar wat kouder wil worden,
 dan kan ik er lekker mee op de bank
gaan liggen!
Hoewel ik ook gek ben op gevouwen quilts.
Heerlijk zo'n stapel.
Stoffen zijn van Kate Spain en Amy Butler.
De sterren heb ik met DMC Perlé door gequilt.
Op de rest van de quilt heb ik sterren met een hangend hart in het midden gequilt
en aan de randen halve sterren.
Deze heb ik met de machine gequilt.
Gewapend met quilt en fototoestel ben ik naar de grote kerststal op de markt gelopen en daar mocht hij even poseren tussen de beelden ( gemaakt door  Ine Bollen).
Zo, nu op naar de volgende!




 Bedankt voor je bezoekje.

9 opmerkingen:

  1. Enig, dat stylinghoekje met kastje en quilts? En je Kerstquilt is prachtig, mooi die samenwerking met de kraam op de markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Prinses zit fijn op alle quilts.Je Kerst quilt is mooi. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This Christmas quilt is so beautiful. And I love the folded quilts all piled up on the side board. What an eye catcher.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. such beautiful projects...you make my heart smile...merry christmas sweet lady

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Evelyne, wat leuk dat jouw kerstquilt af is, en zo leuk geposeerd in de kerststal!
    Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful quilt! And all the quilts -- wow! Beautiful display! Love your header too. Happy Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh...wat een plaatje is jouw Kerst quilt meis!
    Wat een werk en jemig kremig, wat mooi!
    Het popje bovenop vind ik ook zo waanzinnig gaaf!

    Hele fijne Kerstdagen en een prachtig Nieuwjaar!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk blog. En wat een mooie dingen. Het beursje is prachtig en de kerst quilt schitterend. Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem bijzonder mooi in die lichte kleuren. En ach, zonder jou er onder staat hij natuurlijk ook prachtig op de bank (of waar dan ook!)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...