vrijdag 11 december 2015

Mijn Kleine Levensverhaal in de Cirkel

De cirkel van mijn
 Prince / Princes
 ligt klaar om te appliceren en te borduren .
Ze heeft een heel eigen look gekregen.
Ik vind het leuk om een quilt meer eigen te maken ,
door er dingen aan toe te voegen of te veranderen.
In dit geval zijn er persoonlijke dingen in te vinden uit mijn leven.
* De grote cirkel met mijn drie kleindochters.
* De cirkel met mijn pap en mam als dansleraar en lerares,
zij hadden een dansschool waar dansles werd gegeven in klassieke dans.
* De cirkel met de Vespa Scooter, 
omdat mijn zoon al zo'n twintig jaar deze scooters opknapt.
Hij is gewoon Vespa verslaafd.
* Dan de poezen op de quilt, omdat ik helemaal gek ben van poezen
 en  ze daarom al mijn  hele leven heb.
* Schoenen dat is ook een verslaving van mij , kan ze zelden laten staan.
*De vogels bovenaan zijn mijn Lief en ik ... ja nog steeds verliefd, vandaar het hartje!
* De Franse Lelie, omdat ik ook een groot gedeelte van het jaar in Frankrijk woon.
* De midden cirkel met de geborduurde vogel,
want ik houd ook erg van vogels, maar dan wel in de vrije natuur en van borduren,
zoals jullie wel weten>
En last but not least de
**** PRINCES ****   
onderaan de quilt, 
omdat het ze in roze en rood tinten is gemaakt,
 kun je haar natuurlijk geen PRINCE noemen.

De hele cirkel
De drie kleindochters
Pap en mam als danspaar


De Vespa van Zoonlief en een van de poezen.

De geborduurde vogel op de middenstip


De princes.

Bedankt voor het langskomen en een fijn weekend. 
Ik ga gauw appliceren!!


21 opmerkingen:

  1. Ha Eef, super hoor zo'n mini levensverhaal/familie cirkel. Dat maakt deze quilt weer heel persoonlijk. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk en goed bedacht, heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om op die manier je leven in een quilt te stoppen. En ook een beetje een gek gevoel bij mij ;-) , ...want ik loop ook al een tijdje met het idee rond om op een bepaalde manier dit te gaan doen. allen ben ik nog aan het broeden over hoe , wat , waar te plaatsen ;-)
    groetjes
    Gerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe bijzonder is dit Evelyne, wat enorm origineel bedacht.
    Er zit heel veel liefde verwerkt in deze PRACHTIGE cirkel.

    Ongetwijfeld zal dit mooie levensverhaal een prominent
    plekje krijgen bij jullie thuis, SUPER mooi!!!!!!!

    WEns je een fijn weekend toe,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I shall look forward to seeing how you develop this quilt. I adore your colours and fun getting to know more about your life.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch!!! Groetjes, ik ga gauw kijken of ik je hier kan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht dat ik al volger was maar ik krijg je nooit in mijn lijst. Ik vond je nu weer via Neefjes blog? Joepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk , zoiets vind ik nu leuk! Je eigen persoonlijke verhaal er in stoppen.Het is heel erg mooi geworden. Uniek in zijn soort! Geweldig.

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, je hebt er een familie quilt van gemaakt. Leuk al die herinneringen in de cirkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daarvoor zijn de dingen die jij maakt bijzonder. Niet nagemaakt maar met een persoonlijke inslag.Mijn complimenten. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf dat je de midden cirkel zo persoonlijk hebt gemaakt. Een toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is so very special. Wonderful idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat gaat een hele mooie en speciale cirkel worden.
    Mooie ideeën.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh...wat heb je dat mooi gemaakt meis!
    Alles zo vol geestdrift en zo verfijnd...
    Vind het erg bijzonder, dat alles een betekenis
    heeft.Hier zitten heel wat creatieve uurtjes in.
    Het is prachtig meis.

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...