zondag 30 december 2018

Laatste blogje van het jaar.

Weer bijna een jaar voorbij, dit zal dus wel de laatste post zijn van dit jaar.
Maar er komt gelukkig ook weer een nieuw jaar aan,
 dus kan ik gewoon verder met mijn creatieve uitspattingen!
Daar ben ik al over na aan het denken, want met Kerst kreeg ik de leuke mededeling
van mijn zoon Bob dat hij dit jaar vader gaat worden van zijn eerste kindje.
Zoals mijn trouwe lezers misschien nog weten 
maak ik altijd een tien dagen doos
met zelf gemaakte cadeautjes, dus kan ik aan de slag!

Ik heb ook een quilt af.
The Stonebaskets.
Ontwerp van Irene Blanc.
Het was een leuke vrolijke quilt om aan te werken. 
Ik ben erg blij met het resultaat.






Ik wil iedereen bedanken voor de belangstelling dit afgelopen jaar.
De reacties heb ik met veel plezier gelezen.

Verder wens ik iedereen een gezond en creatief 2019 toe!




11 opmerkingen:

  1. Erg mooi geworden jouw stone baskets quilt. Maar volgens mij zijn het er twee. De achterkant is toch een weddingring? Gefeliciteerd met een nieuw kleinkindje op komst. Erg leuk om naar uit te kijken. Gezellige jaarwisseling en voor 2019 veel gezondheid en geluk!🎆🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vooruitzicht! Je kunt fijn gaan plannen voor een mooie doos....
    Je quilt vind ik een topper, die frisse kleurtjes maken hem heel voorjaarsachtig. Heerlijk om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk baby nieuws, gefeliciteerd! En wat zal het weer een lieve en mooie 10 dagendoos worden!
    Tot volgend jaar! 😀😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je er weer een kleinkind bij krijgt! Spannende tijden dus en lekker veel dingen maken voor de ukkepuk.
    Je quilt is echt schitterend geworden! De stofjes zijn ook zo lief en mooi.
    Fijne jaarwisseling gewenst!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely quilt! Congratulations on the new baby coming. That is wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd met een kleinkind op komst.
    Wat een prachtige quilt heb je af gekregen, ook een felicitatie waard.
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2019

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your beautiful quilt. Where would I get this quilt pattern. All the best for the New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat dat er een kleinkind gaat komen. Zo heerlijk is dat . En wat leuk zo'n 10 dagen pakket maken. Wat je gemaakt hebt is prachtig. Ook leuk dat ik je in 2018 ontmoet hebt. Ik wens jou en je familie een heel goed uiteinde en veel goeds voor 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous quilt Evelyne, I like the colours you have chosen. Happy New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. My eyes love what you make...such pretty fabrics and colours all together. Much happiness for the brand new baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige quilt is dat geworden... en ook zo vrolijk. Maar wat zie ik nu... als de wind een klein stukje van deze beauty omhoog wipt... De achterkant ook eigenlijk een quilt.

    Een echte blikvanger... <3...

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...