vrijdag 1 februari 2019

Een klein kussentje

Het nieuwe jaar is weer begonnen en alweer een maand voorbij..
Veel heb ik op borduur gebied niet gedaan ,  een klein kussentje.
Het is een patroon van BBD
En een cadeautje voor een lieve vriendin, 
maar dat kan ik natuurlijk nog niet laten zien.
Ik weet dat ze mijn blog leest en dan is het geen verrassing meer!
verder ben ik  meer in de quilt mood.
Bezig om quilts af te maken en machinaal te door te quilten.
Dat duurt altijd even voordat het af is, maar  het resultaat houden jullie nog tegoed.


Een mandje met blauwe borduurtjes.


5 opmerkingen:

  1. Prachtig je blauwe borduurtje.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook bij jou dus, zeer rustig!! Hier ook! Lijkt wel wintertijd hihi!
    Ik zit veel meer op Instagram tegenwoordig. Maar daar weet jij me ook te vinden, leuk!

    Fijne Zondag verder!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...