donderdag 16 januari 2020

Even doorwerken.

Het was nog even doorwerken!
Vooral niet tussen mijn patronen neuzen of op internet kijken.
Kortom zorgen dat ik niet werd afgeleid en andere mooie borduur uitdagingen tegenkwam!!

Ik kan zeggen de Sampler 
Susan Singleton is finised!
In plaats van herfstbomen heb ik nu lente bomen.
Ik werkte er in het begin niet zo met plezier aan vandaar dat hij een paar jaar in de la heeft gelegen.
Toen ik hem laatst tegenkwam dacht ik ,
 hij is best mooi en zonde om te laten liggen.
Nadat ik hem weer had opgepakt vond ik het leuk om eraan te werken.
Dat heeft geresulteerd in een affo!
Geborduurd op Lakeside linen 36ct
met AVAS zijde.





7 opmerkingen:

  1. Schitterend, wat een plaatje! Goed, dat je doorgezet hebt, het is de moeite waard. Ga je hem inlijsten of werk je het af als een los werkstuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige borduurlap, gefeliciteerd met je schitterende affo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh how gorgeous! Such bright, beautiful colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden! Goed dat je het borduurwerk weer gevonden hebt en er nu wel plezier in had.
    Affo's zijn altijd zo fijn! Nu "mag" je weer een nieuwe uitzoeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations evelyne, your stitching is just gorgeous !!
    Have a lovely monday,
    Blessings,
    Isa

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...