donderdag 31 december 2015

Het kan nog net!

Nog net op tijd heb ik wat kerst borduurtjes af!
Het patroon van het kussentje vond ik op het internet.
Je kunt het Hier  
vrij downloaden. 
Het sokje is van BBD en komt uit de Just Cross Stitch 2008
Het sokje met de Eifeltoren maakte ik vorig jaar.
Ze zijn met een draad over een draad geborduurd en zijn klein, maar 6, 5 cm.




Ik wil al mijn trouwe lezers bedanken voor de lieve reacties van het afgelopen jaar!
Ik lees ze iedere keer weer met plezier !

Verder wens ik  jullie allemaal een gezond en creatief 2016.
Zoals je ziet ik ga ervoor!!!!!




13 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling! Gelukkig en creatief 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee zeg Evelyne, wat heb je dat weer fijntjes geborduurd!
    Ik wens jou en familie ook een gezond 2016 met heel veel gelukkige momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Все очень красиво! Поздравляю с Новым годом!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik wens je een heel goed 2016 en hoop nog vele blogjes van je te mogen lezen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke borduurtjes. Ik wens je een heel fijn nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Veel creativiteit en mooie momenten.
    Wat een lieve borduurtjes heb je gemaakt.
    In je banner vind ik de rode boterstolp prachtig.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such pretty ornaments. Happy New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige borduursters laat je weer zien! Ook voor jou een heel fijn niruw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Eef
    Ook in 2016 hoop ik weer te genieten van al het moois op je blog en we zien elkaar snel!!!!
    Dikke kus
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Happy New Year!
    ornaments are amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy New Year! Love all your ornaments!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve borduurtjes. Wens jou ook het allerbeste voor 2016.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dear Evelyne,
    happy New Year!
    Oh I love the stockings - and thanks for showing this sweet freebie - I love it too!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...