zaterdag 17 juni 2023

Threadholder and Biscornu

 Bij de Threadholder die ik in de vorige post liet zien

vond ik een mooi patroontje voor een Biscornu.

"Duzzy Busy Bees "

Ook van de Sweetheart Tree

Ook met bijtjes, zo is het een echte set.

draadhouder en naaldenkussen.

Ook de Biscornu was leuk om aan te werken.

Het was lang geleden dat ik er eentje maakte,

maar ik vind het nog steeds leuk om te doen!

Het afwerken van mijn borduurwerk 

vind ik zo-ie-zo leuk om te doen.

Hier zie je de hele set, afgewerkt met een goudkleurig bijtje

net als op the draadhouder.


 
 



2 opmerkingen:

  1. Wow, a biscornu as well, you have been busy. It's beautifully stitched and finished, as always.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Espectacular! Qué maravilla!
    Besos,
    Pilarín

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...