vrijdag 23 juni 2023

Big Blue House

Het is inderdaad een groot huis

met heel veel steekjes.

Ik was er een tijdje geleden aan begonnen,

 toen het klaar was  heeft het even stil gelegen.

De tuin roept ook af en toe en ik wilde er een doos voor maken.

Daar moest ik even over denken hoe ik dat het beste kon doen.

Tijdens het tuinieren kon ik daar mijn gedachten over laten gaan.

Het patroon is van;

Stacy Nash Designs

geborduurd op ; 40 count  Antique White

De rand  met bloemen heb  ik veranderd ,

die vond ik er niet zo bij passen.

Ik heb een andere rand getekend en geborduurd die ik zelf beter vond als geheel.

Dit is het geworden.

De binnenkant , onderkant en deksel is bekleed met blauw Damast.








Goed en zonnig weekend gewenst.


6 opmerkingen:

  1. You have made a lovely job of the box, I much prefer your border to the one in the pattern, it suits the design better. Love the way you have lined the lid and added cording to stop it moving about, a very clever idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit soort borduurwerken vind ik zo mooi... En wat leuk dat je het nu op een deksel kon gebruiken, meteen functioneel ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precioso el bordado y la caja final! Te felicito!
    Besos,
    Pilarín

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie doos is het geworden! Kan je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...