vrijdag 9 juni 2023

Ode aan de bijen

Wat doen ze toch nuttig werk ,

met hun pootjes vol met stuifmeel

van de ene bloem naar de andere!

Toen ik dit borduur patroontje tegen kwam 

wilde ik het daarom graag maken.

Het patroon is van

"Sweetheart Tree"

" Bee Sampler"

 Daarvan heb ik een gedeelte geborduurd.

Manlief zaagde een plankje en boorde er de gaatjes in.

Ik schuurde het wat en  gaf het een likje beits.

Zo en dit is het resultaat!

Een draad houder voor mijn borduurgaren. (Threadholder )

Goed en zonnig weekend gewenst.

1 opmerking:

  1. What a lovely design and a great idea to mount it on the thread holder. Sometimes husbands do have their uses, I know mine has made me some lovely thread keeps in the past.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...