zaterdag 27 februari 2021

De Ma Fenêtre

 Toch weer overstag gegaan!

Ik had me voorgenomen niet aan iets nieuws te beginnen

 en eerst wat dingen af te maken.

Maar ik ben vooral goed in dingen beginnen en wat minder in het snel afmaken.

De Challenge  2021

FACILE CECILE 

De ma fenêtre

vind ik echt te leuk om niet aan mee te doen.

En ach, alles komt wel een keer af wat er nu nog ligt!!

Het is een combi van een  Logcabine quiltblok wat geborduurd wordt.

Dit zijn de eerste affo's!








3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blokken laat je zien. Ik ben zelf ook altijd met van alles en nog wat bezig en maak ook niet ( meteen) alles af. Er is zoveel leuks en moois dat je gewoon maar eens iets nieuws kunt beginnen. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk een combinatie van patchwork en borduren. Ziet er gezellig en vrolijk uit.
    Zo moeilijk om je niet te laten verleiden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me best voorstellen, dat je dit niet kon weerstaan. Wat een schattige borduursels op de log cabin blokjes. Ik ga. Nog even kijken wat de challenge precies inhoudt.Lekker doorgaan in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...