zaterdag 6 maart 2021

We gaan door met de fenêtre' s

 Er zijn weer wat blokken af.

Het is zo leuk dus ga ik lekker door!

Zo leuk om met die verschillende draden te werken.

Draad met een glimmertje of een hele dikke draad, 

een wolletje en draden met friemeltjes.

En dan maar kijken wat dat doet op de stof en of het dan mooi wordt.

Het is wel een experiment omdat ik hiermee nog nooit gewerkt heb,

dus haal ik het ook nog regelmatig uit.

Maar dat is nou net de uitdaging vind ik, nieuwe dingen ontdekken. 





De tas maakte ik jaren geleden en is ook een design van Cecile.




3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk om te doen, lijkt mij. Het borduurwerk is beeldig en ligt ook zo mooi op de ondergrond door het werken met reliëfsteken. En dan ook nog het schattige tasje! Heb je daar je garenvoorraad in gedaan? Veel plezier verder....

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...