donderdag 18 februari 2021

Begin van een nieuwe Sampler

 In januari stond er een oproepje op Facebook om met elkaar de 

BEE'S SAMPLER

van Longdog Samplers te borduren.

En omdat ik toch klaar was met de Christmas sampler 

vond ik het wel leuk om met elkaar aan een nieuwe te beginnen.

De bedoeling is om iedere maand een foto op Facebook te plaatsen. 

Maar natuurlijk laat ik hier op mijn blog ook mijn vooruitgang zien!

Het origineel heeft rood tinten en is nogal bont,

dus maak ik hem in mijn eigen kleuren.







7 opmerkingen:

  1. I like what you have stitched. I've seen a photograph of the original design and I imagine that this will be a long term project for you. It will be beautiful when it is finished.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Un avance precioso de este Sampler. Me gustan los colores que has escogido.
    Besos desde España,
    Pilarín

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Evelyne! Kan me voorstellen dat je daar graag aan werkt. Leuk om dat toch een soort van bee te houden maar dan op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Loved the blues after reading your post I checked out the original colours how different ...think you have made a wise choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the colours you are using, much better than the original, can't wait to see more progress.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat mooi. Lijkt me enig om te doen. Allerlei verschillende patroontjes en kleuren blauw. Heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat mooi. Lijkt me enig om te doen. Allerlei verschillende patroontjes en kleuren blauw. Heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...