zaterdag 31 augustus 2019

Pleun.

We hebben Pleun verwelkomt en geknuffeld
nu we hier zijn!
Het is een mooi lief meisje,
 maar dat zegt natuurlijk iedere oma van haar eigen kleinkind.
 
Zoals de trouwe lezeressen weten maak ik altijd een 10 dagen doos/mand
Vroeger lag je ongeveer tien dagen in het kraambed voordat je eruit mocht.
Daarom is het een mand waar tien kleine cadeautje inzitten,
voor Pleun, mama en natuurlijk ook voor papa!
Ook had ik weer een luier-baby gemaakt.
 
 
Het quiltje is nog niet gedubbeld maar de top is wel al klaar
die kon dus nog niet in de mand, maar houd ze tegoed.
Ze verraste ons ook om drie weken te vroeg te komen.





6 opmerkingen:

  1. Een luiertaart had ik al van gehoord , maar een luierbaby?! Echt niet! Leuk! en nog een late proficiat !groetjes Gerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met Pleun. Heerlijk, zo’n kleine baby te kunnen knuffelen. Je quilt wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, gefeliciteerd!!! En zo'n mand kreeg ik ook bij de geboorte van onze kinderen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dacht eventjes dat Pleuntje daar in de mand lag! Maar gelukkig niet.
    Leuk altijd zo'n mand, maar nee die 10 dagen zijn verleden tijd.
    Het quiltje is zo lief! Daar gaat ze vast van genieten en jij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst nogmaals proficiat met Pleun. Wat een leuke naam trouwens! Die luierbaby vind ik erg origineel. Kende ik nog niet. Ga lekker genieten van dit kleine wondertje. Lieve groet Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Zo n 10 dagen mand is zo leuk! En prachtige quilttop!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...