vrijdag 16 augustus 2019

Tilda flow.

Ja ik zit in de Tilda flow.
Voor Pleun maakte ik deze haas van restjes Tilda stof.
Ook maakte ik dit hexagon kussentje voor mijn spelden.
Omdat ik voor Inge en de kleinkinderen een 10 dagen doos had gemaakt wilde ik
ook voor  Pleun en haar mama iets doen.

Omdat Inge alle babyspulletjes aan Sanne heeft gegeven , 
viel er niet zoveel te maken voor mij, ze heeft al zoveel!!
Maar ja helemaal niets doen is ook niet leuk dus ben ik aan een baby quiltje begonnen
en heb ik deze haas gemaakt.
Als ik het quiltje af heb laat ik het jullie zien, maar ik moet nog even doorwerken!

Het weekend rijden we weer naar Nederland voor twee weken.
De agenda staat weer volgepland, 
maar iedereen die ook een huis in Frankrijk heeft weet
dat als je even terug ben je een hoop afspraken hebt.
En iedereen wil je weer even zien en spreken.
Ook wel gezellig allemaal.




Voor iedereen een fijn weekend!
Erg bedankt voor jullie felicitaties met onze kleine PLEUN!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke haas, echt een knuffeltje voor baby Pleun..en ja is het is altijd druk als je 'Even weer hier bent..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige haas en een speldenkussentje heb je vaak en veel nodig!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh that rabbit for baby Pleun is just darling! I really like your new hexagon pincushion. Those cat quilt blocks are SO adorable!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je in Nederland, is het mooie weer over en hebben we veel regen. Jammer hoor.
    Hopelijk geniet je toch van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk wat je gemaakt hebt. En ja, veel afspraken, maar gelukkig kan het nog allemaal. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love everything Tilda! I'm in Canada and it is VERY difficult to find that fabric line...also very expensive. Your rabbit, Hexi and quilt are adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Eva,

    Wat leuk weer, het is dan wel Tilda, maar ziet er weer heel anders uit door de stofjes! Leuk gedaan.
    Als ik het goed begrepen heb zit je nu weer in Nederland. Hier is het ook warm. Eigenlijk te warm om wat te doen!
    Maar we mogen niet klagen.Beter warm, dan regen!

    Geniet van je tijd hier.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...