vrijdag 6 september 2019

Beestenspul.

Ik ben weer begonnen aan een nieuwe quilt.
 
Beyond the Porch
van the Birdhouse.
 
Het beestenspul bestaat uit een poes, vlinders, bijen, 
een vogel een lieveheersbeestje en last but not least een vosje.
Ze kunnen niet weg... want ze zitten gevangen in een Dresden Wedge .
En je kunt het geloven of niet , maar weer met Tilda stoffen.
Alleen zijn het stoffen uit verschillende Tilda series deze keer , 
voor iets meer spanning in de quilt.
Gebruikte stoffen zijn: Cabbage Rose, Bumble Bee, Circus, Harvest, 
Sunkis, Bird Pound, Apple Butter en Lazy Day'sen nog een paar hele oude.
Zo leuk dat al deze verschillende stoffen zo goed te combineren zijn.
Voordat ik naar Nederland ging had ik alle cirkels voorbereid
om daar ook wat te doen te hebben.
Ze moesten worden geappliceerd en geborduurd.
Alle cirkels zijn af en nu moet ik ze in de wedges maken.
De Wedges zijn ook allemaal klaar dus nu is het nog een fluitje van een cent.



 Wordt vervolgd.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien. Voor deze quilt heb ik ook pas mijn stofjes gekocht en ga er binnenkort ook aan beginnen, maar eerst mijn I Spy quilt afmaken voor mijn toekomstig kleinkind dat in December verwacht wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so very adorable! The fabrics are beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi!!! Prachtige stoffen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad passen al die stofjes bij elkaar. Ze zijn heel lief en zacht van kleur.
    De blokken zijn ook heel mooi, en lekker afwisselend, dat werkt wel zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Evelyne, wat ziet dit er weer oer gezellig uit met al die verschillende
    beestjes die er in verwerkt worden. Ook lieve sprankelende stofjes allemaal.
    Wat ben jij toch een bezig bijtje, altijd in de weer met prachtige handwerkjes.
    Veel succes met het afronden van dit enige project!!!

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...