vrijdag 1 juli 2022

Lady Liberty

 De Lady lag al een hele tijd te wachten, 

in de patronen lade.

Omdat ik in de flow van de Pindrums zit dacht ik 

om haar maar eens uit de la te halen!

Ik vind de kleuren ook zo leuk, want ik houd erg van  de combi rood wit blauw.

Zoals jullie weten ben ik een gedeelte van het jaar in Frankrijk.

Daar heeft de vlag de drie kleuren rood wit blauw.

Natuurlijk ook de Nederlandse vlag en de Amerikaanse ook.

Verder houd ik bijvoorbeeld ook heel erg van de Quilts van

 Minick and Simpson

die ook veel quilts ontwerpen in die drie kleuren.

De Pindrum is geborduurd op 36ct. Antiek wit linnen

met de voorgeschreven kleuren.

Ik maakte er ook nog een kleine Aardbei bij om het geheel af te maken.

Onder de top heb ik een magneetje gedaan zodat de naalden/spelden

erop blijven liggen.

Afgekeken van Jeanny Cobben, bedankt Jeanny!




 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...