zaterdag 16 juli 2022

Er is weer een nieuwe Pindrum geboren.

 Ja, ik ben in de ban van de Pindrum.

Ze zijn zo leuk om te maken.

Deze heet

 " A Token of Spring "

van, Scattered Seed Samplers.

Geborduurd op lichtgrijs

Lakeside linnen

40 count.

Met DMC garen geborduurd met de kleuren die ik mooi vind.

De naam van het patroon gaat niet helemaal op,

 want het loopt hier naar de 40 graden,

dus dat is  nou niet bepaald een lente temperatuur.

Wat ik ook prachtig vind zijn mijn blauwe Hortensia's.

Ik doe daar niets aan dus het zal wel aan de grond liggen waar ze staan.

Gek genoeg groeit er een roze naast en die blijft gewoon roze.

Ik heb ze in een oude juskom gezet zodat ik er binnen ook van kan genieten!






1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...