maandag 12 juli 2021

De tijd gaat snel !!!

Lang geleden dat ik weer wat plaatste op mijn blog .

Maar ik had het druk met inpakken om weer een poosje naar Frankrijk te gaan.

We zijn nergens aangehouden of gecontroleerd.

De twee poezen  en Toby zijn ook mee.

Het regent hier net zoveel als in Nederland, dat is wel jammer na een jaar Corona !!

Ik heb ook weer niet stil gezeten hoor .

Er is weer een blokje voor de quilt " De Ma Fenêtre" af.

Deze keer zijn het Stokrozen geworden.

En mijn vest is af, ik ben blij met het resultaat.

Het was niet moeilijk breien, maar om te beginnen na lange tijd,

 niet meer gebreid te hebben is dat prima.

Als het dan lukt geeft dat de burger moed om iets moeilijks op te pakken!

Wel heb ik voor het eerst een knipbies gemaakt door het breiwerk door te knippen,

wat natuurlijk reuze spannend was! 

Maar dat is goed gelukt!

 




Voor iedereen een fijne vakantie!

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig vest heb je gebreid zeg. Leuk idee die banen er tussendoor, heb je daar sokkenwol voor gebruikt? Geniet van je verblijf in Frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vest, en dat noem jij eenvoudig?
    Heb je niet vreselijk veel werk als je weer aankomt daar? Of is er iemand die het een beetje schoon maakt in de tijd dat jij er niet bent? Of hoe moet ik me dat voorstellen?

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat vest is heel goed gelukt hoor. Best nog moeilijk lijkt me.
    Hopelijk wordt het zo mooi weer in Frankrijk dat je het niet nodig hebt.
    Fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...