donderdag 16 augustus 2018

Margootje heeft haar feestmuts op!

Zo vrolijk het feestblokje van Margootje!
Ze heeft van mij een feestmuts gekrgen met een 3 erop!
Maar helaas heb ik per ongelijk het blok anderhalve centimeter te klein gemaakt!
Daar moet ik een oplossing voor verzinnen, want het is jammer om het opnieuw te moeten maken.
Ook het sneeuwman blok is te klein dus voor allebei is een oplossing nodig.
Waarschijnlijk had ik het te druk met de kleinkinderen en heb ik niet goed opgelet.
Maar het zijn wel leuke blokjes en een oplossing borrelt vast wel boven.

De sneeuwman heeft een wollen muts en sjaal gekregen.
Margootje heeft leuke blauw ruiten laarsjes aan, zodat ze geen koude pootjes krijgt!








10 opmerkingen:

  1. Ze zijn super leuk !! Als de blokken te klein zijn, waarom doe je er niet een extra randje omheen? Wordt die alleen maar vrolijker van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze schattig geworden Evelyne. Dat vlaggetjesrandje is zó leuk. Als de blokjes iets kleiner zijn is toch niet erg, als ze allemaal dezelfde maat maar hebben.... Ik heb sowieso de blokjes kleiner gemaakt.
    Fijne dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n randje eromheen, goed opgelost. En het zijn leuke blokjes geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are adorable. I hope that you can make the quilt blocks work out correctly my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig die Gootje blokken! Jammer dat ze te klein zijn geworden, maar een extra randje er langs kan heel leuk staan toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerds zijn het geworden, miischien een extra rondje in een leuk kleurtje eromheen malen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn weer Lieffies!!!
    Ik zou ze ook niet opnieuw maken. Misschien de sashings er af halen en een licht randje er omheen, en daarna weer de sashings?
    Een lapje extra is alleen maar leuk in een lappendeken,...
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke Margootje blokken heb je gemaakt!!
    En je quilts aan de zijkant zijn ook allemaal zo mooi!!
    Ik ga je volgen.
    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Eef wat een lieve blokken zijn het geworden! Ja soms gaat er wel eens iets anders, gewoon een randje extra, alleen maar leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...