zaterdag 11 augustus 2018

Als de kleinkinderen in het zwembad spartelen.

Als de kinderen zich vermaken in het water dan zet oma een steekje.
Even een rustmomentje voor mezelf.
Twee volwassenen en drie kleintjes van 2, 4 en 6 jaar geven een hoop werk 
en vragen ook wel wat aandacht, wat ook heel leuk is, maar dat wissel ik graag af met een steekje!
Zelf  vind ik het  ook veel te warm om buiten te zijn als het niet echt nodig is.
Liever zit ik dan even achter mijn werktafel een steekje te zetten.

Dit keer is het een Biscornu geworden.
Zo'n leuk klein werkje met een mooi resultaat.
Leuk bij mijn andere blauwe borduurtjes.
Antiek wit  16 draads linnen  DMC 3750
Een knoopje erop wat op een waterdruppel lijkt, maakt het geheel af.

Inmiddels is dochterlief met kindjes weer naar huis
 en is zoonlief met partner en hond ( Vizla) 
weer hier om ook nog even van het Franse weer te genieten. 





7 opmerkingen:

  1. Een heel mooi resultaat Evelyne!
    Lieve groet,
    Jeanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lieve blauwe speldenkussentje staat echt beeldig bij je blauwe servies.
    Valt me wel op dat de meeste quilters gek zijn op blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie biscornu! En het past zo mooi bij het servies !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je borduurwerkje prachtig! Rustige kleurkeuze, maar daardoor heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kussentje is het geworden. Een heerlijk rustpuntje even borduren.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...