zondag 8 juli 2018

Summer Schoolhouse

Het is weer even geleden dat ik iets op mijn blog plaatste.
Het is hier zo ontzettend warm en vaak regent het tegen het einde van de middag.
Dan koelt het wel een beetje af.
Dat is fijn maar het onkruid vindt het ook heel fijn!
Er is niet tegenaan te wieden en dus ben ik ook veel in de tuin bezig
 en heb niet zoveel handwerk tijd als ik zou willen.
 
De sampler van Susan Singleton is even weggelegd, te veel stof in mijn handen en te warm!
Dus dan zoek ik even een kleiner werkje.
Dat is "Summer Schoolhouse"Lesson  #2
van Brenda Gervais geworden.
Ze waren heel leuk om te borduren.
Ik heb de opgegeven kleuren garen gebruikt 
en een stukje linnen wat ik nog had liggen in de kleur blauw/grijs .
Er horen nog een paar borduurtjes bij uit dezelfde serie, 
maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.




6 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...