vrijdag 20 juli 2018

En daar is Tekkelina " Margootje" weer !

Ik ben altijd met verschillende handwerkjes bezig.
Dan weer borduren dan weer quilten en tussendoor
nog wat ander fröbelwerk. 
De juf van Julliette nam afscheid en zijzelf natuurlijk ook,
volgend jaar weer een groep hoger en een nieuwe juf.
Er werd gevraagd aan de kinderen en
mama's , een bloem te maken voor de juf.
Dochterlief vroeg of ik een ideetje had met stof.
Nou dat had ik dus, en dan kan ik het niet laten er ook eentje te maken
 en daarna nog eentje .

Ik heb ook weer wat af.
Twee blokken van de leuke, vrolijke " Margootje" quilt.
Ik word er altijd blij van als ik eraan werk.
Een ondeugende Margootje in de provisie kast.
Leuk hè dat staartje, in je fantasie zie je het kwispelen.


Toby in de provisie / koelkast
 


Verder het Sinterklaas en Piet blok.
Als ik de open haard zie krijg ik het al warm, 
hier vallen de kraaien van het dak zo warm als het is!

Iedereen een hele fijne vakantie gewenst!

5 opmerkingen:

  1. What darling little ornaments of your granddaughter. Toby in the refrigerator!! He is so cute! And your quilt is just perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je toch een leuke blog, kom graag bij je lezen! Mooie blokjes van Teckelina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke bloemen zijn het geworden. Heel speciaal en de blokken zo leuk en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enig die mooie hangertjes! Super leuk gemaakt, fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...