woensdag 12 december 2012

Susan Singleton Part one Deel 1

Zoals jullie weten doe ik mee aan de SAL Susan Singleton, we zijn met acht dames , GabiTerriSandraMargaretSuzanneMarcha en Deb en ik natuurlijk.  Afgesproken is dat we deel 1 op ons blog laten zien. Kijk ook bij de anderen, klik op de naam en je komt op hun blog, zeker ook de moeite waard.
Ik vind het een mooie Sampler worden met heldere frisse kleuren.
Het linnen ,  Lakeside linnen 36ct kleur Magnolia en mijn Avas zijde werken perfect samen. Beide zijn prettige materialen om mee te borduren.
De zijde heeft prachtige kleuren en een mooie glans.
Dus met dit project kom ik de winter wel door!





Iedereen bedankt voor de moeite die jullie steeds nemen om een reactie te plaatsen, ik ben er altijd super blij mee om ze te lezen.

Lieve groetjes, Evelyne



11 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi. De kleuren zien er fantastisch eruit op je linnen. En als ik jouw hertje zo zie, denk ik dat ik het ondere gedeelte van de mijne maar ga veranderen. Ik vind de jouwe veel mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals je zelf zei een ideaal borduurwerk om je door de winter te helpen ... zo kleurrijk!
    Zal zeker ook n's gaan kijken op de andere blogs!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om verliefd op te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It looks wonderful Evelyne! I haven't had time to post mine as of yet but will soon. I was put off by the colors at first - I'm using AVAS also, but now that I see yours now I think it's going to be a beautiful sampler. I suppose I'm not used to such bright colors, but I know how that all the sections will work well together.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een frisse kleurtjes worden in dit patroon gebruikt! Leuk om dit met elkaar te doen in een SAL!
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is heel mooi. Veelbelovend voor het vervolg. Hele mooie kleurencombinaties. Veel plezier met de volgende delen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi winterwerk. Heerlijk al die fijne borduuruurtjes.Ga ook even bij de anderen kijken.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It does look lovely, Evelyne . I'm only up to the tree. I have been distracted by another piece.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh what a beautiful sampler this will be. I love the bright colours.
    Please let me take the time now to say that you have a gorgeous blog. I always enjoy reading your posts and especially all the photos of your stunning stitching. That little tiny stitched fob your your little scissors is amazing. Thank you for sharing so much inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleuren zijn inderdaad prachtig en er ligt een heel lief klein speldenkussentje bij :D.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...