woensdag 26 december 2012

Kerst cadeautjes

Bij Kerst horen natuurlijk cadeautjes.
Voor mijn twee zusjes heb ik daarom wat geborduurd, omdat ik zelf gemaakt altijd zoveel leuker vind om te geven en het is wat persoonlijker.

Dit is het geworden, een piepklein doosje  met wat wat winter figuurtjes.
Het wintermeisje op het dekseltje is geborduurd op Ganger 19 Fils is 48 count. en meet daarom maar 2 cm het is met 1 draad over 1 draad geborduurd.
Op de bodem van het doosje 2 konijntjes en in het dekseltje twee kardinaal vogeltjes met wat dennentakjes met daaraan in Bullion Stitch twee dennenappels.

Motifs Atelier Perdu



Voor mijn andere zusje deze twee pampilles.
geborduurd op 32ct.Belfast Morning Mist Opalescent.
Daar zit een subtiel glinstertje in en daar houd mijn zusje van.
Zij is van de Bling Bling!!
Er zijn veel kraaltjes op geborduurd.
De fil en Aguille Motifs Anciens

 Fijne dag en een  gezellig einde jaar en een goed begin van het nieuwe!
Lieve groetjes, Evelyne

8 opmerkingen:

  1. Je hebt ze wel verwend met deze prachtige kadoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kunstwerkjes Evelyne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zullen je zusjes blij zijn met je persoonlijke cadeautjes. Ziet er weer perfect uit. Nog een fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal! Jij ook fijne dagen!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What lovely gifts you made for your sisters!! I bet they loved them! Hope you have a happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig...ik ben helemaal verliefd op dat doosje..geweldig mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Preciosas!!!! Me gusta muchisimo la patinadora.

    Besos

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...