zaterdag 24 maart 2012

Hartje

Ik ben dol op hartjes borduren. Deze zag ik in het blad borduren en was er meteen helemaal weg van.
Ik heb het geborduurd op 44ct. Ik denk dat het geen echt borduurlinnen is, want het is erg onregelmatig geweven, wat maakte dat het moeilijk tellen en borduren was.
Daarom bleef het een poosje liggen.
Omdat het jammer zou zijn dat het een UFO werd, heb ik het afgemaakt.
De achterkant heb ik tegen gevoerd met een rood ruitje en afgewerkt met een rood ruiten lintje.
Een dik ruig touwtje waarmee ik hem ophang.
Ik ben blij met het resultaat.

Fijn en zonnig weekend allemaal.

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden dit hartje.
    Doorzettingsvermogen hoor om het toch af te maken, maar het was het zeker waard.
    Een plaatje.
    Groetjes en nog een heel fijn weekend,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk hartje en zo mooi geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your medallion is so nice Evelyne : I love it vey much:-)

    Très belel journée ensoleillée :-))
    Bisous d' Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje, ik ben dol op dit soort motieven en al helemaal op Edelweiss.
    Je zult wel blij zijn dat het af is met zulk onregelmatig linnen.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...