dinsdag 5 april 2011

Farm Fresh " Rabbit "


Mijn schoonmoeder wordt vandaag 92 jaar!!! Een hele leeftijd ! Naast haar voordeur heeft ze altijd twee vazen met takken staan die ze versiert na gelang het seizoen. Dus met de komende Pasen worden er paas versieringen ingehangen. Dus heb ik dit hangend ornamentje voor haar gemaakt om met Pasen in de takken te hangen.
Geborduurd op 18 ct Aida. Wat ik geen prettig materiaal vind om op te borduren! Ik ben ook linnen gewend,  dat is niet zo stug als Aida.


Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog, je reactie is ook altijd welkom.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, je schoonmoeder zal er zeker heel blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. your rabbit is delightful, I am sure your mother will love it.
    Love the idea if season hangings on bare branches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig haasje Evelyne en ik besefte dat tussen al die draadjes die je de afgelopen tijd hebt verzameld, ook de draadjes van het vogeltje liggen dat je voor me maakte. Zo'n schattig cadeautje is dat en ik mail je later nog uitgebreider daarover! Hier alvast heel veel dank en een fijne week toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...