woensdag 23 februari 2011

Sampler treasure box

Zo, even een update van mijn borduurwerk. Ik ben weer wat gevorderd.
Ik ben met het jongetje en het meisje bezig in de deuropening.
Ik heb nu het roze rokje en het bruine broekje af, maar wat moeilijk is het!! Op 40ct over 1 draadje kruisjes maken, het is bijna niet te doen.
Ik kan iedere keer maar een klein stukje doen, want ik word er tureluurs van!
Maar ja, wie A zegt moet ook B zeggen, dus gaan we braaf door!
De wolken en de schoorsteen zijn geborduurd in straight gobelin stitch.
Het Gingher borduurschaartje is mijn laatste aanwinst, ik spaar ze en heb er inmiddels 4. Ik ben er helemaal verliefd op! Maar ik vind oude borduur en naaiwerk gereedschappen ook erg leuk!

3 opmerkingen:

  1. Hola felicidades por tu blog, tus trabajos son muy bonitos, a mi tambien me gusta mucho el punto de cruz, ahora empece con el patchwork, saludos Reyes de BARCELONA . TERAPIA DE PUNTO DE CRUZ.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het er wel al mooi uitzien!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Evelyne, wat een enorm doorzettingsvermogen moet je hiervoor hebben! Het zal prachtig worden.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...