dinsdag 5 december 2023

Een rijtje Kerstmannen!

Op tijd klaar voor de kerst.

Een rij kerstmannen in verschillende maten en soorten. 

Lange dunne en korte dikke.

Ik vond ze in een oud Amerikaans tijdschrift

Christmas Ornaments 1994.

Ik dacht meteen aan een nieuwe pindrum.

De baarden heb ik met Wisper geborduurd en opgeruwd ,

zodat ze een pluizig wollen baardje kregen .

Ik ben blij met het resultaat!





Voor iedereen alvast fijne dagen

en bedankt voor het langs komen en de

 lieve reacties van het afgelopen jaar!!

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Ik zit te denken om binnenkort voor het eerst eens een drum te maken, mag ik vragen hoe je deze hebt gevuld, of waarmee je deze hebt gevuld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou niet van kerstmannen, maar je pindrum vind ik wel erg leuk. Vooral in combinatie met de houten kerstmannen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...