vrijdag 8 september 2023

Nieuwe Project bags

 Weer even wat nieuwe project bags gemaakt.

Ik vind ze zo handig!

Mijn borduurwerk blijft netjes doe er mijn garen  en patroon bij,

en als de tijd dan daar is , ga ik er weer aan verder.

Ik gebruik de grote voor de samplers en de kleine voor kleinere werkjes.

Voor de achterkant van de blauwe Toile de Jouy zak heb ik 

William Morris stof gebruikt, die vind ik zelf zo mooi.

Om de rits te openen heb ik mijn Initiaal geborduurd als charm en aan de rits gemaakt.

Degene met de rode Toile de Jouy heeft een rits trekker,

 die ik lang geleden van een Blog vriendin kreeg.

Altijd leuk zo'n herinnering!






2 opmerkingen:

  1. The project bags are lovely, I do like Toile fabric. The little zip attachments are such a good idea, they just finish it off.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...