donderdag 23 februari 2023

To Quote Shakespeare.

Het ontwerp is een ovale box,

met in de borduurring de quote.

Ik had de box klaar, maar was niet tevreden met het resultaat.

Dus alles weer uit elkaar gehaald en er een Pindrum van gemaakt.

De Quote in de borduurring luid:

And in a tedious sampler sewed her mind .

Inplaats van de spreuk in de ring te doen , heb ik er een Sampler Slipper gemaakt.

Ik heb het alfabet van het patroon genomen en het vrouwfiguurtje (voorkant)

op de zool (achterkant) heb ik de quote geborduurd.

Alles met 1 draad over 1.

Ik ben blij met het eindresultaat.





Fijne dag en tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. What a gorgeous finish, I don't recognise the pattern so must go and check. The slipper is adorable, I have never stitched one yet, but I have a few on my 'to do' list.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het niet kunnen! Zo knap van jou. Ik kan het nu ook niet meer zien, jammer genoeg! Veel borduurplezier verder!! Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan. Je eigen draai er aan! Daar houd ik van!! Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...