vrijdag 4 november 2022

Frosty's night out.

 Wat een grappig sneeuwmannetje is het toch.

"Frosty's Night Out"

Van Blackbird Designs.

Moet steeds denken aan het liedje van Toon Hermans

"zit mijn jasje goed zit mijn dasje goed, vader gaat op stap".

Het linnen heb ik zelf geverfd met blauw en groene vlekken.

Daarna geborduurd met de opgegeven kleuren.

Op het patroon is er een pinkusssen van gemaakt,

maar ik heb een doosje gemaakt,  bekleed met Velvet

 om kleine spulletjes in te bewaren.

De binnenkant heb ik bekleed met stof van Blackbird Design .

Helemaal in style dus!

Ik ben blij met het resultaat. 




Goed weekend !



1 opmerking:

  1. Piękne pudełko, kocham takie rękodzieło, bardzo ładny wzór haftu wybralas :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...