donderdag 25 augustus 2022

Verslaving !!

 Gelukkig een onschuldige verslaving.

PINDRUM, heet deze.

Ze zijn zo leuk om te maken.

Een drum als speldenkussen, vandaar de naam "Pindrum".

Dit is er eentje met een winter sfeertje.

Het is van Shepherd Bush

"Chocolate Snowman"..

De stof is  32ct Belfast Snowstorm Opalescent.

Er zit een zilver draad in geweven,

 waardoor het lijkt alsof er sneeuw kristallen in de stof  zitten.

dus heel toepasselijk.

Het origineel is wat kleiner (Vierkant), 

maar ik heb het langer gemaakt om het te kunnen gebruiken voor een pindrum.

Veder heb ik de zwarte vogels van het origineel vervangen voor Cardinaal vogels,

omdat ik die zo vind passen bij zo'n winters plaatje.

De spelden maakte ik jaren geleden.




 




6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem enig. Vraagje: wat zit er ín? Een koker die je koopt of gebruik je iets anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precioso!! Una maravilla!
    Besos,
    Pilarín

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uwielbiam te poduszeczki, mam do nich szczególną słabość chociaż nie mam ich zbyt duzo w swojej kolekcji. Twoja jest prześliczna!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi speldenkussen! Zulke verslavingen zijn heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zijn idd ergere verslavingen!! Hihi..ik hou er wel van!! Alweer vertrokken naar NL of nog in Frankrijk? De zomer loopt alweer op z'n eind! Wat de tijd snel gaat, niet?

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...