vrijdag 6 mei 2022

Voorjaar zonnetje

In het heerlijke zonnetje wat nu nog goed aanvoelt,

niet te warm , is het zo heerlijk met een klein borduurtje.

En natuurlijk een theetje en het beestenspul rond mij heen.

Dat zijn voor mij geluksmomentjes.

Via Instagram heeft Carol een oproep gedaan of je zin had in een challenge.

" 12 in 22 ornament stitch along."

Iedere maand een klein ornament zodat je er eind dit jaar 12 hebt.

Ik vind dat een leuk idee dus doe ik mee! 

Het schaap in mijn vorige post is het eerste ornament.

Nog even drie inhalen want we zitten al in de maand mei , de vijfde maand!

Dus hier is nummer twee voor de maand februari ,

Ook weer een schaapje , ze horen zo bij het voorjaar.

 







Leuk dat je een kijkje nam,
Een fijn weekend allemaal.



3 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...