vrijdag 5 november 2021

Merry Fifteen Just Nan.

 Zin in borduren!

Jazeker!

Deze stond al heel lang op mijn to do lijstje.

Ooit besteld in America de hele kit met borduurstof en embellishments, 

toen nog  gelukkig zonder import kosten!

Ik vind het nu niet leuk meer om in America of Engeland iets te betellen,

er moet dan zoveel betaald worden om het in te voeren!

Gelukkig heb ik nog een hele grote voorraad en moet ik minstens 100 jaar worden,

 om het allemaal te borduren.

Met het oog op de Kerst heb ik besloten om deze,

MERRY FIFTEEN

 Christmas Biscornu 

Design:  JUST NAN

 te maken.

Het was zo leuk om aan te werken , dat ik het jammer vind dat hij nu af is.

Iedere keer een vierkantje dat is lekker overzichtelijk en heb dan  steeds iets af!

En dan na vijftien keer een vierkant komt de puzzel van het in elkaar zetten.

Ik ben blij met het resultaat.

Laat het Kerstfeest maar beginnen.



 





De quilt is de Cottage quilt uit het boek van Tilda







2 opmerkingen:

  1. Te ha quedado precioso este diseño de Just Nan!!! Una maravilla!!
    Besos desde España,
    Pilarín

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ce biscornu est superbe, bravo ! et les petites broderies de Noël à ravir, j'aime tout ♥ !

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...