vrijdag 21 mei 2021

HIEP HIEP HOERA

Ja zeker ben ik in de juichstemming, want mijn

Zomerquilt is af!

HIER  ( klick voor nog meer leuke foto's)  .

Eind  2016 ben ik eraan begonnen.

Nu mag ik het een  AFFO noemen!

Vandaar de hoera stemming.

Ik ben heel goed in quilts beginnen maar afmaken...

dan verlies ik vaak mijn interesse.

Er is op Internet ook zoveel leuks te vinden , 

Dat zijn prikkels waar ik geen weerstand aan kan bieden.

Maar hier is hij dan gemaakt met KAFFE FASSET stoffen.

Ik wordt helemaal vrolijk van die kleurtjes.

Zoals je op de oude foto's ziet heb ik er wel wat aan veranderd.

Ik heb de witte blokjes er tussenuit gelaten.



 

 

 

Zo nu op naar de Cottage quilt die wil ik ook nog afmaken

 voordat we weer naar Frankrijk kunnen.

Leuk dat je een kijkje kwam nemen!

Fijn Pinksterweekend.


 


 

 

 


2 opmerkingen:

  1. Ohh, ik zit op afstand te genieten! Zo vrolijk, zo kleurig... ik ben ook een grote fan van Kaffe, dus deze quilt is een feest om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is really lovely, so many bright happy colours.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...