vrijdag 9 april 2021

Fleurig , kleurig en zomers is mijn ADINDA sawl/stola

 

Laat de frisse zomer avond nu maar komen, ik ben er klaar voor!

Pfffff het was me het klusje wel.

Je denkt doe ik even.

Maar het afwerken duurt net zo lang als het haken.

Al die draadjes die afgehecht moeten worden!

Het is ook niet mijn favoriete klusje, afwerken

Maar het moet, anders komt hij niet af. 

Ik ben blij hoe hij is geworden, 

want ik ben dol op kleurtjes.

Dat zal het kind in mij wel zijn!

Dat gaat nooit over.









3 opmerkingen:

  1. Muy bonita y colorida!! Me encanta!!!
    Besos,
    Pilarín

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat lijkt me wel een boel werk! Maar wel super leuk! Die kleine bloemetjes zijn die erop genaaid? Maar die zijn natuurlijk ook eerst gehaakt!! Maar hij is wel super!!

    Fijn weekend, liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...