vrijdag 11 december 2020

CHRISTMAS GARDEN

 2 november begon ik aan de 

Christmas Garden

 Patroon van Blackbird designs.

Wel een beetje laat begonnen maar door het Covid-19 virus

had ik genoeg tijd om te borduren en hoopte ik hem voor Kerstmis af te hebben.

Nou dat is zeker gelukt!

Op dit moment maakt een goede vriend voor mij er een mooie eiken lijst omheen.

Als die klaar is kan ik hem in gaan lijsten.

Maar nu alvast het resultaat.

Linnen: Ganger 16 fils

garenkleuren zoals opgegeven.

Start: 2 november 

finish: 5 december. 

Je kunt je misschien indenken dat ik hieraan met veel plezier aan heb gewerkt


een beetje kerstfeer met mijn Maileg's


 




8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig borduurwerk is het geworden, en kan met de kerst misschioen wel opgehangen worden.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel bijzonder geworden, vooral de kleur. Zal prachtig zijn als straks de lijst ook klaar is. Alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG.. érg MOOI gemaakt Evelyne (én snél!), groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Magnífico!!! Genial!!!!
    Besos,
    Pilarín

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How absolutely gorgeous! And once it is framed, oh my!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi borduurwerk is het geworden. En handig dat je je eigen lijstenmaker hebt. Veel plezier met het afwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It's a lovely design and it will look good framed.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...