donderdag 3 september 2020

Het is weer even geleden


Het is natuurlijk zomer en dan gebeurd hier in Frankrijk van  alles alleen is er geen tijd om te bloggen
wel post ik op Instagram omdat  het veel sneller gaat..
De kinderen en kleinkinderen zijn weer naar huis.
We hadden schitterend weer, dus hebben we veel buiten gedaan.
Ik ben dan graag met de kinderen bezig en verder ben ik de keukenprinses.
Dit jaar heb ik Juliette ( rechtshandig) borduren geleerd en Inge mijn dochter heeft 
Frederique (linkshandig) onder haar hoede genomen met leuk resultaat.
Er werden ook veel Yo Yo's gemaakt en die moesten op het kussentje gemaakt worden. 
Maar in de spaarzame avond minuten heb ik het botenquiltje,  ontwerp van Annajantina gequilt.
Langs de kant heb ik vissen gequilt.
Het is geen grote quilt maar wel een leuke.
Ik heb er met veel plezier aan gewerkt!












12 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk geworden! Dat kanten randje vind ik erg mooi, en de visjes is een leuk, passend idee. Wat leuk als je de jeugd aan het borduren krijgt he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het botenquiltje mooi geworden!! Mooie kleurtjes en het kantje is zo leuk!!
    Groetjes, liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige werkjes zijn er gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat de meisjes ook interesse voor handwerk hebben.
    Ook leuk de bootjes quilt. Een goed idee om de kanten rand er tussen te zetten.
    groetjes Mieke
    ( ik zie dat ik reageer als Goofvandenburg ! )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The quilt is pretty and I love the lace trim on it. I wish my yo-yos looked as good as yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij schrijft dat het al even geleden is dat je iets geplaatst hebt.... nou ik win het hoor!! Net heb ik mijn eerste blogje geschreven in 5 jaar! :-) Hopelijk houden we het vol nu. Leuk is je bootjes quiltje geworden. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Magnífico el quilt de los barcos!!! Enhorabuena!!!
    Besos,
    Pilarín

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze schattig die kleine bootjes! Mooi ook dat kant langs de rand, leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the textures the eyelet sashing fabric and the lace on the border add. You made a lovely quilt!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...