donderdag 23 april 2020

Weer wat af !!

Zoveel tijd, zoveel handwerkjes, zolang binnen blijven,
Ja , dat resulteert in heel erg veel handwerktijd voor mij.
Dat wordt afgewisseld met tuinieren en een beetje poetsen.
Nou moet ik bekennen , het laatste is nou net niet mijn hobby, maar ja het hoort erbij.

Het borduurtje van 
TRALALA
LAPINS MALINS.
Is af en was een leuk werkje om mee bezig te zijn!.

Geborduurd 1 over 1 , wat ik heel graag doe,  omdat ik het zo mooi vind.
En gek genoeg maak ik ook dan veel minder foutjes ,
dan wanneer ik over twee draadjes borduur.


Het randje haakte ik erlangs met dun filetgaren.
Het blauwe randje met naaigaren.
Dus dat is heel fijn gehaakt!
Het bloemetje kreeg een mooie parel.
De kleuren zijn uit eigen voorraad.
Het borduurlinnen is PERMIN 32ct 
antique white.
  Het hangt aan een mooi boeket wat ik voor mijn verjaardag kreeg!


Nog wat borduurtjes met gehaakte randjes, zo leuk om ze zo af te werken.

 

5 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...