zaterdag 9 maart 2019

Een bijzondere dag!

Vandaag waren we met familie en vrienden uitgenodigd bij Sanne( schoondochter)
 en Bob mijn zoon.
Sanne had van de week haar echo gehad en ze weten nu wat het gaat worden.
Dat wilde ze delen met de hele familie.
Ze hadden cakejes gemaakt met roze en blauwe balletje.
Die stonden klaar bij binnenkomst, 
maar doordat beide kleuren op de schaal stonden wisten we nog niets.
De drie kleinkinderen mochten alle drie als eerste een cakeje, 
om de kleur muisjes te onthullen die erin verstopt zaten.
Na de eerste hap zagen we de roze muisjes rollen.
Dus het wordt een
 MEISJE!

Waar ben ik nog meer mee bezig?
Ik heb een beetje de haak koorts en ben begonnen aan twee shawls in 
vrolijke zomer kleuren.
Fijn voor de frisse avonden.
Ze schieten lekker op, want ze worden op grove naalden gehaakt.
De haaknaalden moeten ook een etui hebben vond ik.
Ze  lagen zo te slingeren op de tafel. dus dat heb ik ook even tussendoor gedaan.
Ik vond nog een leuk TulaPink stofje in mijn voorraad.



Verder heb ik voor Juliette een leuk zomerjurkje afgemaakt
met Flamingo's.


11 opmerkingen:

  1. Schattig dat lieve zomerjurkje!
    Gefeliciteerd met de kleine kleindochter die op komst is. Nu maar een roze quilt maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk nieuwe, een kleindochter op komst! Lief jurkje heb je gemaakt en een handig mapje voor de haaknaalden. Een bezig weekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What wonderful news that you will have a new granddaughter coming!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie kleindochter... wat een feest zal dat zijn geweest zondag... Fijn om dat met elkaar te beleven... en nu nog de weken aftellen tot de bevalling... Allemaal een goede zwangerschap toegewenst...

    Je haakwerk wordt prachtig... mooie kleurcombi...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om zo te onthullen dat het een meisje wordt. Dat wordt weer een spannende maar mooie tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst: van harte gefeliciteerd!! Nu kun je weer aan de slag, en weet je de kleur. Heel belangrijk! Geniet er van. Is toch altijd heel bijzonder zoiets!

    Leuk jurkje voor je kleindochter!

    Fijne Zondag!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke verrassing en wat een geweldig idee om zo het geslacht van de baby te onthullen. Leuk mapje voor de haaknaalden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Evelyne,

    Wat een bijzonder samenzijn, heel feestelijk allemaal en wat leuk om het op
    deze manier met de familie te delen, een meisje......leuk.
    Je etui voor de verschillende haaknaalden is echt heel erg lief en vooral
    ook heel erg handig, mooie stofjes heb je er voor gebruikt.
    En dat zomerjurkje, ohhh wat een schatje is dat, met flamingo's helemaal
    in hé op dit moment, lief die soft colors.

    Bedankt voor je reactie op mijn blog, heb het al eens eerder gelezen
    ergens dat berichtjes via de Ipad geschreven niet gepubliceerd worden, vreemd hé.
    Wat de nierstenen betreft, ik denk dat ik het heb uitgeplast, op de echo was geen steen
    meer zichtbaar en alles wat ze onderzocht hebben zag er goed uit, ook geen bloed meer
    in mijn urine. Ik voel me weer prima en heb totaal geen pijn meer gelukkig.
    Bedankt voor het meeleven, heel lief van je.

    Wens je een fijne week toe,
    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a very pretty little dress and the needle holder will be very useful. Congrats on your very special news, a girl on the way.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een feestje, heerlijke cupcakes en al die blijde gezichten..gefeliciteerd met het nieuwe kindje-op-komst...Haken is ook een heerlijke bezigheid, mooie kleurtjes gebruik je, maar dat is jou wel toevertrouwd..schattig jurkje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was een extra gezellig samen zijn , gefeliciteerd.
    Een schattig jurkje heb je gemaakt.
    Dat haakwerk gaat een leuke sjaal worden. Het aan elkaar zetten van de blokjes is altijd een klus ( vind ik ). Succes. Grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...