zaterdag 24 november 2018

Kijk mij ... ik brei!

O, jee ik ben aan het breien, alsof ik nog niet genoeg hobby's heb!
Jaren geleden heb ik voor de kinderen en mijzelf wel gebreid.
Voor de kinderen uit de Ariadne , 
voor mezelf ook en
 in die tijd ook
Anny Blatt wollen truien die toen wel hip waren.
Maar nog nooit heb ik met rond breinaalden iets gedaan en 
Fair Isle hete toen nog gewoon inbreien.
Nu ben ik bezig met de Baa-ble Hat ontworpen door,
Donna Smith voor de Shetland wolweek in 2015
Het is me toch leuk om te doen!
Zo ver ben ik nu.
Als het allemaal lukt heb ik straks geen koude oren als ik met
Toby ga wandelen.



9 opmerkingen:

  1. Leuk! Ben benieuwd hoe die je staat als ie klaar is.
    Opschieten maar, want koude oren heb ik al dagen, maar gelukkig wel een (gekochte) gebreide muts op.
    Misschien later een mooie trui breien met zo'n ronde pas er in?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi patroon voor de muts. Jaren geleden heb ik ook veel gebreid op rondbreinaalden. Veel breiplezier en ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er prima uit, dit gaat helemaal goed komen. Elk jaar hebben ze een nieuwe muts. Als deze goed lukt, dan opent dat mogelijkheden...;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die vind ik zo leuk! Mooie kleuren heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes, I have seen this hat. It is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat/word is die leuk!
    Wat is dat toch met ons dat we altijd alles willen kunnen?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Evelyne, wat ben je toch een kunstenares!!! Ja, breien, we hebben het vroeger allemaal gedaan. En nu kijk ik er ook wel naar en vooral dat Fair Isle, Ik vind het wel zo mooi, maar zo ingewikkeld en ik heb, net zoals veel quiltsters, tijd tekort. Maar jouw muts wordt echt prachtig!!! Zie ik dat goed, heb jij ook een stoel van Bart van Beckhoven? Wij hebben er twee van hem. Onverslijtbaar en zitten nog steeds heerlijk. Fijne zondag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig en ook nog zo’n schattige motieven!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha heerlijk je titel, maar jij kan echt alles Evelyne, het gaat echt
    een heerlijke warme muts worden, en zo leuk te zien dat de schaapjes
    al zichtbaar zijn. Denk trouwens dat inmiddels de muts al lang klaar is???
    Mooie kleurcombinatie ook, zie dat Toby al staat te springen om lekker
    te gaan wandelen.

    Fijne week wens ik je,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...