zondag 21 oktober 2018

Veel te lang geleden!

Wat gaat de tijd toch snel!
Ik zie dat het al zo lang geleden is dat ik hier iets liet zien.
Maar ik heb inmiddels weer twee blokjes af van de 
" Margootje quilt"
Nog steeds vind ik het leuk om aan te werken, maar ik moet het doen
 tussen de werkzaamheden door hier in huis .
Verder maak ik ook veel quilts af, die liggen te wachten om doorgequilt te worden.
 
En natuurlijk kan ik het ook weer niet laten 
ondanks alle goede voornemens om aan iets nieuws te beginnen.
Het pompoen blok is wel heel toepasselijk in deze tijd.
Een pizza bakker in een echt bakkers kostuum , eigenlijk ook
 om tussen de verbouwing werkzaam heden door een pizza te bezorgen.
 
Voor iedereen een fijne zondag en tot gauw weer!

7 opmerkingen:

  1. Margootje heeft zo te zien wel heel erg veel trek in de pizza! Leuke blokken zijn het toch. Veel mensen zijn nu pas gestart met deze quilt, dus loop je niet achter. Lekker doorgaan tussen de andere werkzaamheden door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh how adorable these quilt blocks are!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het mooie blokken en zeker,zeer toepasselijk ook!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en schattige werkjes zijn dit Evelyne, vind het heel knap
    van je om tussen alle werkzaamheden thuis toch nog de tijd
    te vinden om hier aan te werken. Of misschien geeft dat je
    juist wel een heerlijk rustpunt kan ik me zo voorstellen.

    Succes met alle vorderingen thuis.....

    Lieve groetjes,
    Josephine
    🌼 🌼 🌼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je zo veel plezier beleeft aan het maken van de blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze blokken zijn ook weer leuk. En wat is het nieuwe project waar je mee bent begonnen? Vordert de verbouwing?🤗

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...