vrijdag 14 september 2018

DAK ERAF !

Terwijl de mannen op het dak bezig zijn met dakpannen ,  latten enz.
Ben ik bezig met stoffen ,vegen, zuigen, koffie zetten en worstenbroodjes warm maken.
"s Morgens sta ik vroeg op , omdat de mannen al staan te trappelen om het dak op te gaan,
want het karwei moet af!
Nu is het nog mooi weer en daar moeten we van profiteren.
 
Tussen de bedrijvigheid door borduur ik engeltjes, sommige voor Kerstmis.
En omdat ik 's morgens vroeg op ben, heb ik toch redelijk veel tijd
om wat steekjes te zetten, met dit resultaat.
 





8 opmerkingen:

  1. Oh I love these angels so very, very much!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige engeltjes en hopelijk is het dak snel klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke lieve en mooie engeltjes. De foto's zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke lieve en mooie engeltjes. De foto's zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn wel heel erg leuk, deze engeltjes. Dat je daar de rust voor vindt tijdens een verbouwing. Heel knap!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk, Sinterklaas op het dak, kan niet mooier toch.... leuke engeltjes, leuke patronen, succes als Sint weer beneden is kun je de boom alvast op zetten! lol. prachtig werk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige engeltjes! Waar haal je deze patroontjes vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...