woensdag 19 juli 2017

Zomerstop.

Het is hier een komen en gaan van familie en vrienden.
Nu is mijn dochter Ingeborg met man en mijn drie kleindochters hier voor drie weken.
Ze zijn zes, drie en twee jaar , dus dat vergt nogal wat handjes en aandacht.
Natuurlijk gaat er ook nogal wat aandacht naar Toby ons kleine nieuwe familielid.
Tot mijn spijt komt er niets van handwerken op dit moment,
daarom las ik even een zomerstop in van een maand, want is er niets te showen.
 
Ik heb nog wel een tijdje terug een borduurtje gemaakt voor in mijn kastje,
dat ik nog even wil laten zien.
Het patroon is van La-D-Da 
" Marion the Librarian"
Het is 1 over 1 geborduurd.
Mijn zusje die ook borduurt heeft dit mooie vakkenkastje bijna vol.
Alles 1 over 1 geborduurd.
Met dit blogje
 wens ik iedereen een fijne zomer en een mooie vakantie toe!

 



 


12 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Eef, wat heerlijk een huis vol met lieverds & schattebouten, geniet ze!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely blog and post , love your header with all the beautiful stitching and the displays.
    Happy stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk, zoveel mensen om je heen en mensen die vakantie houden. Ga genieten van Toby, je kleinkinderen en je familie. Handwerken kan later weer. Fijne zomer. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne zomer met alle lieve mensen om je heen.
    En wat een schatje is Toby.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh three young granddaughters AND Toby! What a busy time. ;) I am sure you are all having a fun summer together. Your small stitching filling those little compartments looks wonderful. I like Marion very much. Toby's furry little face is precious!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De vakkenkastjes zien er al gezellig uit hoor! En wat een snoepie jullie Toby. Fijne zomer Eef en tot over een paar weken. Geniet van je kinderen en kleinkinderen en de zomer in het algemeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your stitching -- so many pretty little designs! Have fun with your granddaughters and Toby!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing! Both your printers tray and the one of your sister. I love the motifs you have chosen.
    Enjoy the time with your family - happy Summer!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker genieten... ik kijk nu al uit naar je eerste blogje....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En wat een prachtig lief kastje zo met al die fijne borduurwerkjes.... genieten...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice and Lovely stitching and beautiful Post! Mariuccia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een scheetje is die lieve Toby toch! Met dat snuitje krijgt hij vast alles voor elkaar.
    Jij gaat ook al genieten van een rustige zomer.... hoewel rustig....
    Veel familie over de vloer, maar wel leuk natuurlijk die kleintjes er bij.
    Prachtige borduurtjes laat je zien, wat een kleine mini steekjes zijn dat!
    Zag ook een prachtige quilt voorbij komen voor één van je kleinkinderen, prachtig gemaakt en met zo'n lief etiket.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...