vrijdag 16 augustus 2013

Eind resultaat

Heel druk ben ik bezig met de 10 dagendoos voor mijn tweede kleinkind ,
wat half september geboren gaat worden.
Ik heb geen rust, die moet eerst helemaal klaar zijn.
Voor Juliette heb ik dat toen ook gedaan ,
iets voor haar en natuurlijk ook voor mama en voor haar papa in de doos.

Tussendoor kwam ik dit borduurtje
weer tegen wat ik leuk vond om te borduren , maar daarna eigenlijk niet wist wat ik er mee moest.
Tot ik dat lelijke conserven blik op mijn werktafel zag staan, met mijn rolmessen enz.
Ik heb het borduurtje rond gestikt, beetje vulling ertussen en
                                                                                       een bandje erlangs en
Tata............
Staat toch een stuk gezelliger !!!!!
Leuk dat je even langskwam !
Heel fijn weekend
Lieve groetjes, Evelyne

22 opmerkingen:

  1. Met zoiets kleins kun je lekker het boeltje opfleuren. Heel leuk hoor.
    Maak maar gauw je 10dagendoos klaar want je weet 't maar nooit met die kleintjes.
    Ik ga nu meteen even naar je maison kijken. Wij zijn ook stapel van Frankrijk maar al een tijd niet geweest, jammer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannende tijden zijn het dus voor jullie nu eerdaags een nieuw kleinkind geboren gaat worden!
    Je conservenblik ziet er heel leuk uit zo... goed idee om zo'n vergeten borduurtje toch een goede bestemming te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Stickerei von acufactum finde ich wunderschön. Und so toll verarbeitet.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi !!!!!!I like your cross stitching -your designs
    are very beautiful !!!!
    I hope that you will visit my blog, too !
    Niki
    nikiad.blogspot.gr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend he? Weer een nieuw kleinkind. Maar zij wonen in Nederland waarschijnlijk? Dus je komt straks wel snel naar Nederland toe denk ik om te gaan kijken. Hopen maar dat alles goed gaat en dat ze kunnen gaan genieten van de gevulde doos met cadeautjes.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That's adorable! Good luck with the baby present!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay meisje,

    Wat is jouw oude blik nu een plaatje
    geworden zeg...en het borduursel is ook
    te leuk!!!

    Heerlijk dat jou 10-daagse doos nu al
    lekker opschiet...en wat wordt het toch
    spannend he?

    Dag meis, ik wens je een mooie week-end,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je conservenblik is mooi opgeleukt.
    Wat maak je zoal voor de 10-dagen doos ?
    Altijd leuk, misschien doe ik weer ideetjes op.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je blik leuk geworden. Spannend met weer een nieuw kleinkind. Mogen wij ook zien wat je allemaal in je 10 dagen doos doet als het zover is? Nadat hij is afgeleverd natuurlijk.
    Fijn weekend
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel gezellig blik zo! Benjeniet bang dat je zo in de messen grijpt. Ik dacht toen ik jouw blik zag hoe zet ik mijn rolmessen eigenlijk weg! Haha en zo leuk zo kraampakket. En misschien moeten ze ook een keer een omapakket maken! Ach het is altijd leuk om wat te krijgen. Nou veel plezier met het maken van je cadeautjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf idee, die blik. Heel mooi geworden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je dit aan het maken bent voor de komst van jullie kleinkind. Veel plezier ermee, en succes met aftellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Evelyne, Wat leuk dat je weer een kleinkind krijgt.Dan kun je weer leuke dingen maken Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig cadeau voor de 10 dagen doos. Wat spannend een tweede kleinkind op komst. Ik hoop van harte dat alles goed mag gaan en dat straks de 10 dagen doos met heel veel plezier uitgepakt gaat worden. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig cadeau voor de 10 dagen doos. Wat spannend een tweede kleinkind op komst. Ik hoop van harte dat alles goed mag gaan en dat straks de 10 dagen doos met heel veel plezier uitgepakt gaat worden. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Acufactum patroontjes zijn altijd mooi en wat heb je het mooi verwerkt. Veel sterkte en pleizer de komende spannende weken met de komst van jullie tweede kleinkind...
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig idee! Ik heb het op mijn pinbord gezet.
    Heel veel succes met het afmaken van het 10 dagen pakket.
    Groetjes Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. All your work is beautiful, for me it's a pleasure to see so many wonders!
    I hope you've had a good summer.
    Regards.
    Adelina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. All your work is beautiful, for me it's a pleasure to see so many wonders!
    I hope you've had a good summer.
    Regards.
    Adelina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ziet het blik er nu schitterend uit!
    Succes met de 10 dagen doos!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...