zondag 11 november 2012

Winter's Welcome Quiltje

Bij HAAR zag ik een patroon wat ik vorig jaar al opgeslagen had, om een keertje te maken.
Ik vond het zo leuk, vrolijk en niet te groot.  Je kunt het  HIER  vinden.
Eigenlijk was ik het helemaal vergeten,  totdat ik het weer langs zag komen.
Gauw wat scraps bij elkaar gezocht en aan de slag!  Het zijn voornamelijk Moda stoffen( Reunion)
Ik heb er geen zak of kussen van gemaakt maar een quiltje, kon ik gelijk weer even oefenen.
Dus hij is heet van de naald!
Ik heb nog steeds moeite met het doorquilten en weet eigenlijk ook niet zo goed hoe het moet.
Ik zou willen dat iemand me het eens een keertje voordeed!
Maar al met al ben ik tevreden en vind ik het een leukerd geworden.
Met het plaatsen van de foto zag ik dat er een spinnenragje aan het rekje zit, tja dat heb je als je zo druk met naald en draad in de weer bent  (lol).

Leuk dat je me weer even op kwam zoeken.
Fijne week iedereen!
Lieve groetjes, Evelyne

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor dat ik jou inspireerde aan de slag te gaan en wat is deze leuk geworden! Ik ben van plan hem nog eens te maken, maar dan als een kleiner model en misschien als een kussentje, maar ik vind jouw quiltje ook erg leuk! En spinrag vind je nu overal, de ene dag haal je het weg en hup daar zit het weer! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is een tutorial voor handquilten
    //annamariahorner.blogspot.fr/2010/03/stitch.html

    en oude Franse huizen en spinrag dat wil wel!!!! je hebt er trouwens wel de vaart in zitten ... erg leuk geworden je quiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en of het een leukert is, en meiden die creatief zijn en quilts maken hebben geen tijd om te poetsen. Gun die spinnen ook wat, groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je welkomquiltje is leuk geworden. Mooi rekje ook.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden. Ach en een spinragje.... moet kunnen.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...