maandag 9 juli 2012

OPROEP !!!!!

Hallo ik heet Theodòra


Wie o wie kan mij helpen!
Ik heb een Engels breipatroon van deze lieve Theodòra.
Nu is het al zo'n 25 jaar geleden dat ik iets gebreid heb, maar dan waren het Nederlandse beschrijvingen.
Wie zou voor mij het patroon willen vertalen van het Engels naar het Nederlands.
Of misschien wil je hem breien voor  mij  tegen een vergoeding !

Mail me of meld het e.v.t in een reactie, je zou me er erg blij mee maken.

Hoi ik heet Theodòra
Bronvermelding Foto's: Internet

Lieve groetjes, Evelyne




8 opmerkingen:

  1. Hoi Evelyne, ik heb het patroon ook in het engels, ik ben ermee begonnen, maar zelfs als je het patroon wel kan lezen, is het nogal een ingewikkeld patroon.
    Er zijn wel allerlei instructie filmpjes, over hoe je het moet doen..maar zelfs dan is het nog niet eenvoudig! Sterkte ermee, het is zo'n schattig popje, de kleertjes zijn ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry kan niet breien, maar waarom vertaal je het niet met Google vertalen? Misschien dat je er dan wel uitkomt, al zal het nog een hele klus worden! Groetjes en sterkte
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Theodora ist ganz toll geworden.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik Theodora zag dacht ik meteen: die heb ik meer gezien o.a hier: http://www.ravelry.com/projects/Verom/theodora-2 maar ook bij facile cecile. Klikken op het label vakantie en dan even scrollen. je ziet daar Theodora op vakantie in Ijsland, zulke leuke foto's.....
    Ik zal over je vraag nadenken, denk wel dat ik haar zou kunnen breien maaar ik heb zoveel projecten die ik wil. Dus het is nog geen nee maar ook nog geen ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dat mijn vorige mail nog niet is geplaatst. Inmiddels is mijn antwoord JA geworden, ik brei Theodora voor je, brei ik er meteen ook eentje voor onze kleindochter!!!!!Stuur alles maar op...... Heb je ook de 2 extra kledingpatroontjes erbij? Want dat is natuurlijk wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. op Ravelry staat bij de Free patronen nog een kabeltrui voor deze schattige pop!
    fijne dag, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je wens is al vervuld zie ik... heel aardig van Baukje om Theodora te willen breien voor je. Het is ook wel een schattig popje hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij deze de link naar de Aran truis/library/aran-for-theodora-doll-2
    warme groet, Noor
    http://www.ravelry.com/pattern

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...