vrijdag 23 februari 2018

The Stone Basket

De top van de Stone Basket  quilt is af.

Het begon met één mandje en algauw werden het er meer.

Maar dat kennen jullie natuurlijk ook, even eentje proberen en
dan smaakt het naar meer en voor je het weet,
ben je met een nieuwe quilt bezig!

Het was een leuke quilt om aan te werken.
De randen geven een beetje voorjaar gevoel met de bloemen.

Buiten is het nog lang geen voorjaar, de dikke truien mogen nog niet opgeruimd worden ,
volgens de weerman.

Nou dat klopt wel als ik 's morgens met Toby naar buiten ga, ben ik blij met een dikke jas,
maar met het zonnetje erbij is het heerlijk buiten .

Verder ben ik met een borduurwerk, een sampler, begonnen.
Na een dag op de bouwplaats is het heel relaxt om wat te borduren.

Als hij  klaar is laat ik hem natuurlijk zien, of ziet iemand al welke sampler het wordt?
 



Een poot van Toby en




14 opmerkingen:

  1. Super leuk weer deze quilt! Fijn weekend!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your quilt is beautiful! As is the stitching. As is your cute pup! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke voorjaarsquilt.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, daar weten we alles van..... "even beginnen om te kijken hoe het wordt" is levensgevaarlijk :-)
    Maar je hebt je leuke mandjesquilt-top wel afgemaakt, en het is een beeldje geworden.
    Echt een heerlijk voorjaarsquilt en die bloemenranden vind ik zo mooi!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous quilt! Toby is so darling.❤️ I cannot wait to see more of your lovely sampler.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke voorjaarsachtige quilt gaat dit worden .
    En volgens mij vindt Toby het ook wel wat 🐶🐕🐶🐕
    Fijn weekend.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This quilt is beautiful, I love the bright happy colours urging Spring to make its appearance. The border pattern is so pretty and unique - perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een super mooie quilt, is het een bestaand patroon? Op internet kon ik het niet vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi , de kleuren en het patroon.
    De bloemenrand , super.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Evelyne, wat wordt dit weer een super mooie quilt, met die frisse kleuren.
    Schiet mij te binnen dat ik ooit ook 'één mandje heb gemaakt, nooit verder gegaan, zou eens moeten zoeken waar dit gebleven is, Als ik dit van jou zo zie dan jeuken mijn vingers :-). . .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze quilt leuk geworden !! Vrolijke kleuren, mooie geappliceerde rand erbij, echt iets om te onthouden !!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...