zondag 28 januari 2018

De herfst voorbij !

In november zag ik bij haar
dit herfst quiltje voorbij komen.
Het was voor mij lekker overzichtelijk in deze wat drukke tijd.
Wat ook fijn is dat ik ook eens wat af kan maken.
De blokken heb ik wel wat kleiner gemaakt, achteraf hadden ze wel wat groter gemogen,
want nu vind ik het meer een quiltje voor een klein poppenbedje.
Ook out of the box zijn de stoffen die ik gebruikt heb,
reproductie stoffen is ook nieuw voor mij om miee te werken.
Wel leuk voor een keer.
Maar toch vind ik de quilt meer "ik" als ik mijn eigen kleurenpalet gebruik.





8 opmerkingen:

  1. Ach, het is wel een klein ukke-pukkie, maar wel een schatje.
    Echt een herfstquiltje. Hou wel van die antieke stofjes.
    Ook wel eens fijn om iets kleins te maken dat snel af is toch?
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een plaatje, en je hondje! Wat een leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel een snoezig herfst quiltje geworden Evelyne,
    mooi ook de achterkant van het quiltje.
    Een lief klein projectje.....

    Geniet van een fijne week.....

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een echt herfstquiltje geworden. Zeer mooi. Groetjes Annemiek Soer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a darling little quilt. I see a little Toby!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, zo mooi, leuk voor even tussendoor.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It's wonderful! Tiny quilts always amaze me -- they are so much harder to make!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful mini quilt with perfect Autumn/Winter colours.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...